سفارش تبلیغ
صبا ویژن


متن سخنرانی استاد توکلی، روش زینت کردن زشتیها توسط شیطان - متن سخنرانی و روضه استاد حاج مهدی توکلی


متن سخنرانی استاد مهدی توکلی

عنوان: روش زینت کردن زشتیها توسط شیطان

شیطان زشتیها را در نظر انسان زیبا جلوه میدهد. هم نفس این کار را میکند و هم شیطان. در سوره یوسف میخوانیم که حضرت یعقوب به فرزندانش میگفتند قال بل سولت لکم انفسکم امرا یعنی شیطان آمد این کار زشت را در نظر شما زیبا کرد. اینگونه زینت داد که گفت ما میخواهیم محبت پدرمون رو جلب کنیم، به همین دلیل باید یوسف رو درون چاه بیندازیم. بعد هم وقتی او را در چاه می اندازند عذاب وجدان نمیگیرند و میگویند این حق ما بود که محبت پدر رو جلب کنیم.

سوره حجر آیه 39 شیطان میگوید رب بما اغویتنی ( در مقابل اینکه تو من رو گمراه کردی) لازینن لهم فی الارض ( من هم همه چی رو در نزد انسان زینت میدم) و لاغوینهم اجمعین ( و از این راه همشون رو هم گمراه میکنم)

کالای شیطان نه عقل پسند است و نه فطرت پسند. شما از هرکس بپرسی تجاوز به ناموس دیگران خوب است یا نه، او تایید نمیکند. یک جوانی خدمت پیامبر رسید و گفت، یا رسول الله من میخواهم با دختری زنا کنم و او راضی است و من هم راضی هستم. به کسی چه مربوط است که در کار ما به واسطه دین دخالت کند؟ حضرت او رو صداش کرد که بیاید جلو و وقتی جلو آمد او را بغل کرد. بعد با تبسم به او میگفت تو دوست داری با مادر تو زنا کنند در حالی که او خودش راضی باشد؟ گفت نه. گفت دوست داری با همسر تو زنا کنند در حالی که او خودش راضی باشد؟ گفت نه. گفت دوست داری با دختر تو زنا کنند در حالی که دختر تو راضی باشد؟ گفت نه. گفت پس باید همچین چیزی حرام باشد.یه دختری زنا میکند و مادرش میفهمد و خودکشی میکند. پدرش مریضی اعصاب میگیرد. اصلا جامعه هم دچار بار منفی میشود و متاثر میشود. پس این فقط خود دختر نیست بلکه کل جامعه است. ( مانند خفاش شب ) شما الان بفهمین یه دختر ایرانی توسط یک افغانی یا یک عراقی مورد تجاوز قرار گرفته اصلا اعصابتان خورد میشود ولو اینکه هیچ رابطه فامیلی با اون دختر نداشته باشید.

پس کالاهایی که شیطان عرضه میکند همه جامعه را گرفتار میکند و چون فطرت پسند نیست انسان دچار عذاب وجدان میشود.

ایشان در ادامه فرمودند بعد از یک سخنرانی یک جوانی پیش من آمد و بدنش مثل بید میلرزید و گریه میکرد. به من گفت من زنا کردم و حالا باید چکار کنم. من به او گفتم همینکه همچین حالی داری خدا تو را می آمرزد. من هم امیدوارم از گناهانم بتوانم در همچین حالی از خداوند طلب آمرزش و بخشش کنم و به او گفتم فکر میکنی خدا به چه کسی گفته یا عبادی الذین اسرفو علی انفسکم لا تقنطو من رحمت الله ان الله یغفر الذنوب جمیعا؟ به امثال شما ها گفته است دیگر. هرکس از گناهاش لرزید و گریه کرد مورد رحمت و مغفرت خداوند قرار میگیرد. اشکال ما این است که بعضی گناهان رو کوچک میشماریم و برای آن توبه نمیکنیم. در حدیث آمده که بزرگترین گناه این است که انسان گناهی را کوچک بشمارد.

اگر سم به شما بدهند میخورید؟ کسی که میخواهد سم به شما بخوراند نمیگوید این سم است بلکه آن را درغالب یک یک کیک خامه ای به شما عرضه میکند. یک نفر به من گفت من فیلم مستهجن نگاه میکنم. گفتم چرا؟ گفت چون به من آموزش مسائل جنسی میدهد. گفتم تو زن بگیر بعد آموزش خودش ایجاد میشود. ببینید شیطان چگونه کالای سمی خود را عرضه میکند.!!! الان گوشت الاغ بفروشم و بنویسم گوشت الاغ اعلا کسی میخرد؟ نه . اما وقتی کبابش کنم و بوش همه جا بپیچد، مردم خودشان می آیند و می خرند. زن نامحرمی که شیطان عرضه میکند لذت آنی است اما مسموم است.

باید بصیرت داشت. رحم الله عمی العباس انه کان نافذ البصیره. خدا رحمت کند عموی ما عباس رو. او نگاه بصیرت باری باشت. یعنی یک نگاه میکرد در کیک سم رو میدید. خیلی هنر است که شما در جوجه کباب سم رو ببینی و بگی من آتش نمیخورم.

یک آقایی آمده بود در باغ و فقط میوه های رسیده رو جدا میکرد. صاحب باغ خیلی بهش بر خورد و گفت عجب آدم ناکسی است. فقط خوب ها رو جدا میکند. صاحب باغ به او گفت اینها حرام نیست که تو میخوری؟ گفت من برای مزه اش میخورم و نه برای حرام و حلالش. هرچی خوشمزه باشد من میخورم. آدمی که بصیرت ندارد برای مزه اش میخورد.

خدا رحمت کند میرزا اسماعیل دولابی را که میفرمودند من فکر میکردم ما سیگار میکشیم بعد فهمیدم سیگار ما را میکشد.

پیامبر فرمودند مردم 2 دسته اند: برخی نفسشون رو میخرن آزاد میشوند و برخی نفسشون رو میفروشند و هلاک میشوند. نفس رو از مال دنیا و پست و مقام میخرند و آزاد میشوند. دیدین میگن فلانی خودش رو به مقامش فروخته؟ به پولش فروخته ؟ به شهوت و شکمش فروخته آدمی نباید خودش را بفروشد، باید خودش را بخرد. مثل ارباب بی کفن ما اباعبدالله که هیچ چیز نتونست آزادگی رو ازش بگیرد. نه اسیر دنیا بود نه مال دنیا و نه زن و بچه و نه هیچ چیز دیگه ای که در این دنیا ملاقات او و خدایش را تاخیر بیندازد.

علامه محمد تقی جعفری که از فیلسوفان ایران بود، بهشون گفتن شما چکار کردید به این مقام رسیدید؟ فرمودند من یک شب تو حجره تو نجف نشسته بودیم با طلبه ها و شب از نیمه گذشته بود و پنجره حجره به گنبد حضرت امیر مشرف بود. یک طلبه ای یک عکس خانومی رو آورد که خیلی زیبا رو و نیمه عریان بود و نشان طلبه ها داد. طلبه ها نگاه کردن و گفتند عکسش قلب آدم را می گیرد، چه برسد به خودش. گفت شما میخواین یک شب با این خانوم باشین یا یک شب تا سحر تو حرم امیر المومنین باشین؟ ( در واقع یک شب میخوای پای ماهواره باشی یا پای سجاده)

یک طلبه ای گفت قربون امیرالمومنین برم، ولی از این دختر هم نمیشه گذشت. گفت اینو که گفت رگ من گرفت. گفتم علی در حوزه ها هم اندازه یک دختر فاسد رقاصه طلبه ندارد. گفت از حوزه زدم بیرون و اعصابم خورد شد. با چشم گریان رفتم حرم امیر المومنین و گفتم علی جان، من تو رو با عالم عوض نمیکنم. من یک موی تو رو به عالم نمیدم. گفت هرچی شد اونشب شد. من هرچی گرفتم اونشب گرفتم.

ابولعسود دوولی خودش قسم میخورد، میگوید چند روز بود خونمون نه من چیزی خورده بودم و نه زن و بچم. معاویه یک کیک خوشمزه برای ما فرستاد، اینجوری علی رو میخرید. گفت تا دختر بچم خواست کیک رو بخورد گفتم این رو معاویه فرستاده تا محبت علی را از ما بستاند. دخترش گفت به خدا قسم این کیک از زهر مار هم برای من بدتر است. من محبت علی رو با هیچ چیز معامله نمی کنم.

معاویه گفت کاری کردم که پیر مردهای شام با بغض علی می مردن، جوانها با بغض علی پیر می شدن و کودکان با بغض علی جوان میشدن. مثلا اسباب بازی میداد به بچه های شامی و می گفت بگین اینها رو معاویه داده . بعد به آدم هاش میگفت برید جای خلوت اسباب بازی ها رو از بچه بگیرید و سیلی بزنید تو گوشش و بگید ما پیروان علی هستیم. علی گفته که این کار رو بکنیم.

پس کار شیطان زینت گری است. اما کیک مسموم به انسان می خوراند.



نویسنده : خادم اهل بیت » ساعت 11:21 عصر روز سه شنبه 94 شهریور 17